De voorbereidingen :-) - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Wouter & Samantha - WaarBenJij.nu De voorbereidingen :-) - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Wouter & Samantha - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen :-)

Door: Wouter & Samantha

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Samantha

17 Mei 2015 | Nederland, Vaassen

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan begint ons avontuur naar de Noordkaap! En dat is te zien ook...
De kamer ligt vol met alle spullen die we graag mee willen nemen. De katten lopen vrij onrustig tussen alles door en wij lopen van hot naar her om alle kleine dingen te verzamelen.
Daarna strepen we zorgvuldig alles van de lijst. Zo wordt de 'paklijst' gelukkig wel een stuk korter en kunnen we morgen de puntjes op de i zetten.
Hopelijk eens zonder al teveel stress van mijn (Sam's) kant op pad. Gelukkig zijn de dieren in goede handen! Onze lieve buurtjes nemen de zorgplicht op zich. Bedankt alvast daarvoor ;-)

Ik hoop dat we vaak genoeg een update kunnen geven over alle vorderingen tijdens de reis, maar geen bericht is goed bericht!

• 19 Mei 2015 - 11:26

Ramona Plas:

Sam en Wouter

Ontzettend veel plezier op deze vakantie!! We kunnen niet wachten op jullie verhalen en mooie foto's....

Liefs Wouter Ramona Dominique Jens

• 19 Mei 2015 - 16:44

Tini Plas:

Heel veel plezier en goede , sneeuwvrije reis xxx

• 20 Mei 2015 - 18:31

De Buurtjes:

Heel veel plezier gewenst! Leuk om jullie te volgen...

Liefs Hans en Karin

• 20 Mei 2015 - 18:57

Eddy En Diny:

We wensen jullie een mooie reis toe. Geniet ervan.

• 20 Mei 2015 - 21:12

Marieke Grooten:

Hi Sam en Wouter!

Leuk dat we jullie reis op deze manier kunnen volgen! Benieuwd naar jullie verhalen en foto's! Heel veel plezier!

Liefs Marco Marieke Timo Jelte Eline

• 25 Mei 2015 - 08:36

Herman En Margo:

Erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Wij wensen jullie een fijne reis toe en wat je ook doet, geniet er van!
    veel liefs, Herman en Margo Tromp